Policyforum: Framtidens mat- hur bör en hållbar matproduktion se ut och hur får alla tillgång till hållbar mat?

Hur kommer framtidens matförsörjningssystem se ut? Hur bör den utformas så att allas behov av näringsrik och hållbar mat kan tillfredsställas på ett hållbart sätt? Är det rimligt att mat produceras på ett ställe och konsumeras på ett annat ställe? Är hållbar mat något som bara är förunnat de rika och de som har möjlighet att odla själva?

Fyll i ditt för- och efternamn.

Kort beskrivning av ditt intresse i frågan.
Vilken kategori beskriver dig bäst? (obligatorisk)
Beskriv din roll om inget av ovanstående alternativ passar in på dig.

Vi bjuder på enkel vegetarisk lunch.

Utebliven medverkan debiteras med 200 kr
When you send in this webform to Lund University, we process your personal data in accordance with existing legislation. To find out more about the processing of your personal data, visit the Lund University website: Processing of personal data at Lund University