apr

Prisceremoni för Lunds universitets pris för Agenda 2030

20 april 2023 14:30 till 16:00 | Övrigt
Graphic elements of Lund University building, globe, prize cup, person with winner gesture, windmills etc. Illustration.
Lunds universitets Agenda 2030-pris. Illustration: Catrin Jakobsson

Välkommen att delta i ceremonin för Lunds universitets Agenda 2030-pris! Lyssna på inspirerande föredrag, njut av Rebell Gitarrkvartetts musik med hållbarhetstema och mingla med förfriskningar - mer information om evenemanget kommer senare.

Om evenemanget

Plats: